Sunday, October 2, 2011

Sunday Stealing: The Lucky 33 Meme

Yay for Sunday Stealing!

I love participating in Sunday Stealing. It's so fun, and it's a great way to share some fun stuff about myself :) If you don't have a blog, but would like to participate - Feel free to answer the questions in a comment :D

Here we go:

1. Can you cook? I can cook some things. Mostly simple things :p

2. What was your dream growing up? I wanted to be a Veterinarian, because I love animals and want to help as many as I can!

3. What talent do you wish you had? I wish I could dance, or play an instrument.

4. Favorite place? My room.

5. Favorite vegetable? Cauliflower and Broccoli.

6. What was the last book you read? The Fashion File by Janie Bryant

7. What zodiac sign are you? Scorpio >:)

8. Any Tattoos and/or Piercings? No Tattoos. I have my ears pierced 3x on each ear.

9. Worst Habit? I only bite some finger nails. ( Dunno why - I bite my middle fingers, and the ring fingers lol.)

10. Do you personally know anybody on Blog? Nope :(

11. What is your favorite sport? Baseball.

12. Negative or Optimistic attitude? I have a pretty negative attitude.

13. What would you do if you were stuck in an lift with someone of the opposite sex? Make a conversation?

14. Worst thing to ever happen to you? My grandpa dying..

15. Tell me one weird fact about you: Hmmm.. Ummm.. Not sure!

16. Do you have any pets? Yes, of course! I have 2 Dogs, 4 cats, 2 turtles, and a bunch of rats! ^.^

17. Do you know how to do the macarena? Not hardly lol.

18. Is the sun shining where you are now? Noo It's 12:23 am, but it's almost always sunny here during the day!

19. Do you think clowns are cute or scary? I'm not afraid of them - But I'm not too fond of them either.

20. If you could change one thing about how you look, what would it be? I would lose some more weight. Also my skin isn't always very great.

21. Would you be my good angel or bad angel? Good?

22. What color eyes do you have?  Hazel :)

23. Ever been married? Nope. But I'm in  a very long relationship <3

24. Bottle or Draft?  Neither.

25. If you won £10,000 today, what would you do with it? I don't know how much money this is in American Dollars.. But I would probably pay off my grandpa's funeral..

26. What kind of bubble gum do you prefer to chew? Not too big on gum. But I like Hubba Bubba - Cotton Candy.

27. What's your favorite bar to hang at? I don't go to bars.. I'm 20 >.>

28. Do you believe in ghosts? Yes.

29. Favorite thing to do in your spare time? Pottery. Wish I could do it more!

30. Do you swear a lot? I try not to.

31. Biggest pet peeve? This was on last weeks. I hate when people type lYk DiS.

32. In one word, how would you describe yourself? Friendly.

33. In two words, how would you describe yourself? Very Nice?

That's it for this week.

Can't wait for next weeks!


  1. Hi! Returning the follow from the Social Sunday hop! -Molly from Just a Little Creativity

  2. I hate when people talk "lyk dis" too! Oh my gosh, so obnoxious. I came here to follow you back but I already follow you lol! I love your pets, so cute!

  3. It's not Sunday anymore, but I just answered all the questions at

  4. I can hardly do the Macarena either. I always look a fool when I try. Yes, I'd say very nice describes you.

  5. I received the Versatile Blogger award and I am passing it along to you! You can pick it up and read the rules here:

  6. Thanks for linking up with me on my Friendly Friday Blog hop da'ling.

    You have a lot of pets! I only have a dog and a cat, but if I had the room I'd have more.

    ~The Clumsy Coquette